2008. október 1., szerda

Továbbra is - A terhesség első jelei

Írok pár esetet, ki mit érzett legelőször a terhesség tüneteként:

-Fura érzés a hasamban, aztán meg érzékenység, sírás mindenért.

-Hányinger-de nagyon!

-olyan érzés volt az alhasban, mintha meg akarna jönni, de nem jött. Harmadik napon teszteltem+

-Hányinger , étvágytalanság , aluszékonyság

-Én gyakorlatilag félnapokat töltöttem a wc-én. . . de legalább hányinger hányás rosszullét meg a többiek elkerültek. . .

-A három darab terhességi teszt, aztán egy nagy folt a combomon, mikor lezúgtam a wécéről.
EZ JÓ :))))

-Igen ha visszagondolok nekem is volt barna az első 3 hóban a mensi ideje amikor jött volna de elmúlt mindíg pár óra alatt. . .

-Én most várom a harmadik babámat. Mikor a fiammal lettem terhes annyira éreztem, hogy megjön, hogy még betétet is tettem be:)aztán semmi. Mostanában mielőtt megjött majdnem egy héttel előtte elkezdett fájni a hasam, a derekam stb. Fél évet próbálkoztunk a harmadik babával, megint elkezdtem érezni, hogy meg fog jönni. Vettem Algoflex M-et a gyógyszertárba , be is vettem 4 db-ot, aztán hirtelen ötlettől vezérelve megcsináltam 1 tesztet napközben!(másnap reggelre terveztem) asszem 2 napot késett ami rögtön pozitív lett. Most kb 8 hetes vagyok. Mindenkinek minél előbbi pozitív tesztet kívánok

-nekem is úgy kezdődött, hogy annyira fájt a hasam, mintha megjönne. sőt még jobban is. először nem is gyanakodtam, csak arra hogy késik, mert semmi más tünetem nem volt csak a hasfájás. Már 17 hetes vagyok :)

-az egyik legelső jel a mellek érzékenysége, esteleg nátha-jellegű orrdugulás, gyakori vizelés.

-mindentől émelyegtem, folyton fáradt voltam

-Hányingerem volt a kávé illatától, és borzasztó módon kívántam az édességet.

-duzzadt érzékeny mellek
kajáktól való hányinger. . .
mensi jellegű fájdalom a hasban. . ami lesugárzott a labaimba
. . . talán ennyi. .

-Nem jött meg! Puffadás, állandóan pisilni jártam!

-*kimaradt a mensi **gyomortáji émejgés, puffadtságérzés

-1. Nem jött meg
2. Teszt =
Egyéb nem volt, csak késôbb a pocak :)

-Állandóan pisilni jártam, és feszült a mellem.

-Mindég aludtam volna, mellfeszülés.

-hányás és nem bírtam enni:(

-Sokat kellett pisilni, nagyon fájtak a cicikéim, megy olyanok voltak, mint 14 évesen :), és délutánonként nagyon-nagyon rosszul voltam! Egyébként semmi extra!

-Almossag, hanyinger, zavartak a parfum es rago illatok stb.

-Folyamatos aluszékonyság, és nagyon feszültek a melleim, fájtak:)

-Fáradtnak , álmosnak éreztem magam, el tudtam volna aludni ülve is!Aztán pedig émelyegtem!

-Nem jott meg a havim.
De, mint utolag rajottem egy reggeli nagy hanyas.
Mostani esszemmel mar sejtenem. :)

-Nálam ez úgy működött, hogy mivel a mi babink lombikos, én tudtam mikor kell tesztet csinálnom, ugyhogy nem ért váratlanul a dolog. Nos a jelek?Hát igen, én rengeteget ettem, már az első két hétben is hatalmas étvágyam volt. Ja és folyton fáradt voltam, mindíg kerestem a széket, ágyat:-)))

-Nekem két fiam van 6 év különbséggel. Az elsőnél 6 hetesen hánytam, (utána se többet) szédültem, érzékenyebb voltam az illatokra/szagokra, aluszékonyabb voltam!
Vettem egy tesztet, az negatív lett, rá 1 hétre még egyet, az pedig pozítív. Amikor elmentem a dokihoz 8 hetes terhes voltam!
A második fiamnál (aki 4 hónapos) nem volt hányingerem, csak kimaradt az egyébként mindíg pontos menstruációm. Mi is nagyon akartunk még egy babát, nem is mertük elkiabálni: "Hátha most!" Semmi előjel nem volt, de ahogy az ultrahangon kiderült 7 hetes terhes voltam! Ezzel a babával a szülés napjáig hánytam!
Mindkét terhességem más volt, ég és föld! De ez semmit nem jelent! Így most két gyönyörű kisfiú anyukája vagyok! Imádom Őket!!!
Nincs mindíg jele a terhessgnek, vagy csak olyan megszokott:" kicsit fáradt vagyok", "de aludnék még pár órát", "néha fáj a fejem", "húú, ennek a valaminek de furi szaga van. . . !" érzés!
De a legbiztosabb a doki, ő nem téved! A tesztek közül sem mind megbízható! Inkább vegyél kettőt, mint hogy egy hamis eredménybe ringasd magad!

Nincsenek megjegyzések: