2009. február 11., szerda

Első inszemináció

Megvolt az első inszem. Egész napunkat a Kaáliban töltöttük, nyitástól majdnem zárásig, vagyis 1/2 8-tól, 1/4 5-ig.

Aminek nagyon örültünk hogy a párom erdeménye ismét jó lett. Úgyhogy semmi akadálya nem volt, hogy megcsináljuk az inszeminációt.
Neki már 1/2 10-kor kellett mintát adni. Én 2-kor kerültem sorra, ekkor hívtak be a műtő előtti öltözőbe. Már csak egy lány volt bent, előtte viszont vagy hatnak csinálták meg.
Át kellett öltözni steril ruhába: nylon cipő, sapka, szájvédő vagy mi, és hátulkötős hálóing.

5 perc múlva már a műtőasztalon feküdtem. Fel a lábakat JÓ NAGY TERPESZBE!
Jött a dokinő és berakta a szerszámját :). Kitágította a méhszájat és kiöblögette a méhet és befecskendezte a fiúkat.:) Éppen csak nagyon picit fájt, de az is lehet csak az izgalomtól, inkább kellemetlen volt, ahogy éreztem hogy matat a méhemben :). De ennyit igazán megér az ügy! Nem kell félni tőle, 3 percnél többet nem feküdtem fent a műtőasztalon. Aztán átoldalaztam a hordágyra és áttoltak a pihenőbe a többi csajszi mellé, azt hiszem nyolcan voltunk.

Egy óra hosszát kellett feküdni, aztán vissza átöltözni. Mikor kimégy a váróba, ott is figyelnek rád az asszisztens csajok, segítenek hogy biztos legyen ülőhelyed. 16 óra után pedig behívtak a dokinővel beszélni, írt fel bogyókat, hormont tartalmazót, fájdalomcsillapítót, Magne B6-ot.
S két hét múlva telefonálok, hogy sikerült teherbeesni :) - ezzel bocsátottak útnak.


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Motoszkál bennem egy kérdés. Ha azt írtad, hogy déltől fájt a hasad, és másnap mentél az inszem-re, akkor az nem késő?
A hasfájás ugye a tüszőrepedéskor van, amikor a pete kiszabadul - erről szerintem Te is írtál már. Innentől fogva 12-24 óráig életképes, de legtöbb helyen csak 12 órát írnak. Szóval ezen gondolkodom én, hogy akkor az már olyan eső után köpönyeg...nem? (mi is most vagyunk baba-tervezőben, és én érzem - ugyanígy, hasfájással - a peteérést. Bennem mindig az van, hogy akkor ha előtte 2-3 nappal együtt voltunk, vagy amikor érzem, utána hamar van rá alkalmunk, akkor az jó, de később már nem... Neked mit mondtak erről?)

Névtelen írta...

Szia, Ibolya!

Inszem előtti napon valőszínű a tüszőrepesztő szuritól fájt a hasam, és nagyon fel is volt puffadva, sokkal jobban, mint akár mensi előtt. Igen azt elfelejtettem írni, hogy az inszem napján hajnalban talán éjféltől nagyon fájt a hasam, na ez volt a tüszőrepedés. Inszem előtt 3 nappal nem is lehet együtt lenni sajnos :(. Utána még aznap éredemes egy próbát tenni.

Névtelen írta...

Igen, akkor ezt értettem csak félre, mármint hogy az a hasfájás még nem AZ a hasfájás volt.
Hajrá!:)