2009. február 9., hétfő

Holnap inszemináció - Szeged Kaáli

Ma ismét voltunk a Naaaagy Szöged városban. Szintén csak ultrahang vizsgálat volt. Két db szép nagy tüszőm lett closti-tól, és 8 mm méhnyálkahártya vastagság. Most este 8-kor kell beadnom a tüszőrepesztő szurit, amely feladat teljesítését szorgalmasan átruháztam páromra:). De nem ellenkezett :).
Kis info: megvettük a szurit, és utána eszméltünk rá a használati utasítást olvasva, hogy fertőtlenítő is kell, úgyhogy egy másik patikában vettünk ilyen sprayt is.
Valahogy ezt nem mondta senki, legalább a szurivásárlásnál modhatták volna a patikában.
Végül is mindegy csak azért írtam le, ha Te is odaérsz hogy megvásárold első injekciódat, ne felejts el venni hozzá fertőtlenítőt is.

Gondoltam hogy hamarabb lesz az inszem, nem szerdán, mint ahogy először ezt beszéltük a dokinővel. Éjszaka és reggel már eléggé feszült a hasam, gondoltam hogy már nem szabad sokat várni. Ma szuri és holnap a kis lurkók befecskendezése! Jaj de jó hogy végre elérkeztünk erre a pontra. Akinek gyorsan összajön természetes úton a baba, az nem is tudja mennyi utánajárással, kínlódással jár ez az egész. Bár szerintem én még elég jól viselem... :)

Holnap leírom a tapasztalataim részletesen.



1 megjegyzés:

Unknown írta...

szia!
köszi az infót...veszek én is fertőtlenítő sprayt...:D