2009. február 27., péntek

Tesztek :)

Ma ismét csináltam teszte(ke)t.
Az első eléggé megviccelt, mert alig akart kijönni a 2. csík, csak úgy halványabban, mint tegnap. A francba gondoltam magamban, aztán a párommal észrevettük, hogy ezen még a controll csík is sokkal világosabb, mint a tegnapin, tehát a teszttel lehet valami. Aztán még 2 perc és egész jól látszódott. Ezen felbuzdulván, hogy ne legyenek kétségeim, elővettem még egy tesztet, ez egy tesztcsík volt, ezt nem annyira szeretem (pedig régen csak ilyenek voltak), ezt is megcsináltam s ezen ugyanolyan erősségű lett mint a tegnapin. De végül is a tesztkazettán végzett is jónak számít, csak összességében egy picivel világosabb volt a tegnapinál.
Tehát miután már jól bekevertelek, hogy melyik tesztemmel mi is lett :), a végeredmény ugyanaz mint tegnap :))) ++++++

Poci picit fájdogál, általában az alhasam, de ha sokáig ülök az asztalnál pl. azt jobban megérzem. A hőm reggel 36,8 - szokásos. És beszélek Ő hozzá, hogy maradjon velem :).

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát, ma reggel már nekem is pozitívat mutatott:-)))))

Renáta írta...

Húúúúú!

Gratulálok!

És Te mit érzel?
Én semmit amiből arra következtetnék, hogy terhes vagyok.
Bár éjszaka iszonyúan fájt a gyomrom. De ez nem biztos hogy attól.

Névtelen írta...

Hát, nekem gyakorlatilag egész nap fáj a hasam. Középen, gondolom a méhem környéke. Úgy fáj csak, hogy folyamatosan érzem, de nem zavaró, vagy kibírhatatlan.:)