2008. szeptember 8., hétfő

Az Aviva módszer

Kb. egy hónapja találtam rá neten az Aviva módszerre, ami segíthet teherbeesni. Tulajdonképpen egy tornáról van szó ami segít a női betegségekben.
Magyarországon Tóth Lívia képviseli ezt a módszert. Ő is azért kezdte el tanulni, mert elég súlyos betegsége volt, talán még a méhét is kiakarták venni de ő ebbe nem ment bele. Elkezdte a tornát és meggyógyult. Kiutazott Izraelbe és megtanulta a módszert magától Avivától, s le is diplomázott belőle. Jelenleg itthon is tanítja, csoportfoglalkozásokat tart akát vidéken is.
Két könyve van amiből meg lehet tanulni a gyakorlatokat. Kerestem könyvesboltokban is de nem volt meg sehol, ezért tegnap megrendeltem. Kaptam is választ Líviától, hogy küldi a könyveket, és hogy nemsokára Békéscsabán tart egy foglalkozást. Nagyon kíváncsi vagyok a könyvekre, majd leírom a tapasztalataimat.

Milyen panaszokra lehet gyógyír ez a torna?

1) Menstruációs fájdalmak megszüntetésére

2) Hosszú ideig tartó menstruáció csökkentésére


3) Ha rendszertelenül menstruálsz


4) Ha soha nem volt menstruációd pedig már elmúltál akár 30 éves is


5) Ha nem vagy fogamzóképes és erre nincs semmilyen orvosi ok


6) Ciszta vagy mióma megszüntetésére


7) Változó kor tüneteinek megszüntetésére


8) Ha meg akarod őrizni fiatalságodat


9) Ha súlytöbbleted van


Ja és nem olyan régen a tévében is volt eről a témáról szó a Testőr című műsorban. A neten fent is van a videója.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!

A Nyugati téri Alexandrában mindkét avivás könyv kapható.
Én is elkezdem:)

Üdv:

Anikó

Névtelen írta...

Sziasztok!
Én elmentem a tornára babára készülés miatt :) 4 - 5 óra alatt minden gyakorlatot átvettünk, és sok hasznos dolgot hallottunk Líviától. Szerintem érdemes a könyv mellé egyszer rászánni pár órát, hogy a gyakorlatban is lásd - és ne rosszul tanuld meg a könyvből.
Sok sikert!

Névtelen írta...

Szia!
Nemrég vettem meg a két Aviva-könyvet, viszont nem járt hozzá cd.
Tudnál segíteni abban, hogy honnan szerezhetném meg a zenéket?
Köszi:
Réka
kore30 kukac frímél

Renáta írta...

Szia! Itt lehet megvenni:
http://avivamodszer.freewb.hu/konyv-es-cd