2008. november 24., hétfő

Terhességi teszt - reggeli vagy esti vizeletből ?

Íme pár eset ki mikor, vagyis a nap melyik szakaszában tesztelt pozitívat?

- Nekem az első babánknál (már 2 éves) 3 nap késés után pozitív volt a teszt. Este lett pozítív majd másnap reggel is természetesen.. :)


- Én éjfélkor csináltam, mert nem bírtam várni reggelig. Pozitív lett. A mai teszteknél már nem nagyon számít a napszak.
7hetes kislány boldog anyukája


- NEM muszáj a reggeli vizeletből, főleg nem 9 napos késésnél.

- Én délután csináltam mind a két tesztet, és pozitív lett akkor is.


- A most kapható tesztek közül szinte mindegyik olyan,hogy akár melyik napszaki vizeletedből is kimutatja a terhességet.


- a korai terheséget nem biztos hogy kimutatja de egy 2-3 hetest már igen. ha alacsony még a szinted akkor minél töményebb a vizelet annál biztosabban mutatja ki, ezért kell reggel csinálni az elején.


- nekem akkor mar a peteeres utan 15. napon mar halvany tesztem volt. De nem mindenkinek van ilyenkor meg + tesztje, mert ugye a beagyazodastol eltelt 10. napon mutatja ki a terhesseget (halvanyan ) a 10-es erzekenysegu terhessegi teszt, vagyis legalabb peteeres utan 17 nap eltelik!

- nekem 5 napos késés után, esti vizeletből kimutatta...

- Én anno akkor teszteltem először, amikor már késett egy napot a mensim, tehát a 29. napon és nem reggeli, hanem esti vizeletből. Nagyon halványan már ott volt a második vonal. Másnap reggeli vizeletből ismételtem, ott már határozott erős vonal volt másodperceken belül.

Nincsenek megjegyzések: