2008. október 27., hétfő

Clostis tapasztalatok

Van akinek segít a closti, van akinek nem. Pár clostit szedő véleménye:


"Nem akarok "károgni", de nekem 5 Clostis hónap után sem sikerült :(
Pedig mikor megfelelő méretű volt a tüsző, még tüszőrepesztő szurit is kaptam.
De hallottam sok olyat is, hogy már az első hónap után összjött a baba!Nektek is ezt kívánom! sok sikert!"


"Nekem a kislányom a 6.clostis hónapban jött össze.Most kistesót szeretnénk,már beszedtem a 6 havi clostit és nem estem még teherbe!:("

"első hónapban sikerült.. én meg kivaltottam két dobozzal :)
Én előtte mastodynon cseppeket ittam egy hónapig, szerintem az is segített."

"Nekem az első 5szem után sikerült :)
Minden jót,mielőbbi babázást :)
35hetes kismama"

"Én is szedtem, de én a ciklus beállítása végett kaptam... A 3 hónapból csak egyszer volt tőle pé-em.
Ha ez a gondod, ajánlom a "Hormeel S" cseppeket, homeopátiás készítmény, nekem már a szedés kezdete után 2 héttel volt pé-em!"

"én 3 hónapig szedtem a clostilbegytet és utána mikor a harmadik adag is elfogyott rá 4 hónapra lettem terhes!!!"

"Én is pcos vagyok voltam,és én is closti mellett lettem terhes,az utrogestant nekem nem kellett szednem.Nem vagyok veszélyeztetett terhesszerencsére :)
Nem hinném,hogy ez miatt az lennél majd.
Minden jót,boldog babavárást
38hetes kismama"

"Én is PCOS vagyok, én metformin segítségével lettem terhes. Én is kaptam utrogestant, de nem vagyok veszélyeztetett. A sárgatestet a 16. hétig szedtem, fokozatosan leállva.
Jó babavárást!
20 hetes babás"

"Én is clostit szedtem,3 doboz után most 5 hetes terhes vagyok"

"2. clostis hónapom után sikerült teherbeesnem."

"első clostis hónap után estem teherbe!)"


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én az első Clostis hónapon vagyok túl 4 megrepedt tüszővel (így legközelebb csak 2*felet szedhetek), ma van a 29. nap, vagyis a tüszőrepedés utáni 15-max. 17.nap. 9. napja vérezgetek, a mai tesztem is negatív. A nőgyógyászom szerint ez nem mensi, holnap kell felhívnom hogy hogy állok, és akkor meglátjuk hogy hogyan tovább. Egy barátnőm az első, egy a 2., egy pedig 3 hónapig szedte, 1-et hagyott ki, majd újból 3 hónap, és akkor lett kismama. Bizakodom:) Természetesen minden baba gyönyörű és egészséges.