2008. szeptember 28., vasárnap

Ki mikor tesztelt pozitívat?

Ahány terhesség annyiféle eset, tartja a mondás. Igaz is!!!
Gyűjtöttem pár esetet, arról hogy kinek mikor sikerült a terhességi teszttel kimutatni a terhességet?

"Elmaradt a menstruációm , már késett 4 napja és másnap csináltam és pozitív lett."

"elmaradt vasárnap, kedden már poz volt, mindez márciusban."

"Nekem nem jött meg a tabi elhagyása miatt, úgyhogy én csak azt tudom, hogy mikor fogant. :-) Rá 14 napra teszteltem, a legérzékenyebb 10-es kimutatta halványan."

"Én 5 nap késés után mertem tesztelni.:)
24 hetes kismami"

"én is 5 napos késés után teszteltem pozitívat. 28 hetes kismami"

"Én már a 28. napon este teszteltem, mert furcsán, másképp éreztem magam, mint a "szokásos" menzi előtt. Tudom, hogy a tesztet reggel kell/érdemes megcsinálni a hcg-szint miatt, de nekem már akkor este 2 csíkom volt. Igaz, hogy a második nagyon halvány volt. Először nem is mertem örülni, nem mertem elhinni, mert egy picit fájdogált a hasam. Aztán vártam...és mivel nem jött meg, kb 5 nap után újra teszteltem, akkor már a 2 csík erős volt."

"én 2 nap késésnél vagyok, és negatív a teszt, első gyermekem 6 hetesen mutatta meg magát:)"

" Nekem 26 naposak a ciklusaim, és én a 28 napon teszteltem. Pozitiv lett."

"nekem a mensi után 2 nappal már kimutatta halványan a teszt a pozitív eredményt."

"Nekem a Gabriel mensi előtt 2 nappal mutatta ki. 14 hetes kismama"

"én is a Gabriel nevű tesztet próbáltam ki, a mensi kimaradása után 5 nappal mutatott pozitív eredményt, de azt már 1 perc alatt."

"Szerintem is gratula :) De én biztosra mentem az elején: Nekem mikor nem jött meg, és csináltam egy tesztet és pozitív lett, gyorsan mentem vettem még kettőt, és azok is pozitívak lettek :) a három teszt után tudtam csak igazán megnyugodva örülni!!"

"Én 5 nap késéssel csináltam Gabrielt,kimutatta.:)
Olvasd el,a tájékoztatóban benne van.
32 hetes kismami"

"nekem 3 nappal elötte kimutatta:) a Gabriel nagyon érzékeny és sztem ha elég magas a Hcg-szinted akkor kimutathatja!:) sok sikert"

"Nekem a fogantatást követő 14. napon már pozitív volt a teszt."

"Nekem is kimutatta a mensi megjövetele elött 4 nappal és most boldog 16 hetes kismama vok. "

"Én is a menstruációm előtt 3 nappal csináltam, mert éreztem:)
Poitív lett.Egy 26 hetes kismama"

" Én aznap csináltam tesztet, amikor meg kellet volna jönnie, már pozitív volt.1 hét múlva ismét csináltam, az is pozitív lett. 9. hetes kismama vagyok."

"Először csináltam egy tesztet az negativ lett majd meg is jött a mensim de a melleim feszültek továbbra is!Majd barna maszatom volt 2 hétig de ahogy pozitiv lett a teszt rögtön elmenntem az orvoshoz nehogy vetéljek! Az egyik doki nem tálálta a petezsákot a másik megtalálta és már akkor 6 hetes voltam! Gyógyszert és kúpot antibiotikumot és sok más gyógyszert kaptam!Majd elmúlt a barátnőmnél is ez volt!De kezelhető!Mára már egy egészséges 9 hónapos kisfiú anyukája vagyok(első baba)"

Várom a további eseteket :)

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia köszönöm renáta a gyors válaszod hát megprobálom énis mert má tulévagyok egy beültetésen ami sikertelen volt a páronál nem jo a hejzet amugy nálam igen jo minden köszi szépen ha tudsz valamibe segiteni szivesen várom a tanácsaidat üdv vigág..mindenkinek sok sikert nekem a lányom is 3 év után jöt ösze nehezen köszi puszika.

janababa írta...

kb a barátommal egy hete voltunk együtt most hányingerem van sokat eszek de csak az édességet kivánom lehetek terhes?????????segitsetek

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Renáta írta...

Móni! Holnap vagy hétfőn vegyél tesztet. Ha terhes vagy pozitív lesz.

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Renáta írta...

Hűha, ez nagyon úgy tűnik pozitív! :) Nem tudom milyen erősségű teszt, 10-es vagy 25-ös, és hogy reggeli vizeletből csináltad-e. Ezek is befolyásolják a második vonal erősségét. Jövőhét közepe felé mehetnél uh-ra, akkor már látják. Vagy nem tudom az egyéb háttered nőgyógyászati szempontból, kell-e valamit szedned, progipótlást pl. Ha nem tudod, akkor inkább minél hamarabb beszélj a nőgyógyászoddal.
Várom a folytatást! :)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Renáta írta...

Jó akkor azért halványabb a másik vonal. :) Remélem minden rendben lesz!!! Várom a folytatást! :)