2008. szeptember 16., kedd

Terhességi tesztek

"Összegyűjtöttem pár hozzászólást a tesztelésről, és folyamatosan gyűjtöm:

"Gabriel érzékenysége 20 vagy 25-ös, a Qupidoé 10es.
Tehát a Qupido elvileg előbb kimutatja, mert kevesebb hormonszintet is "érzékel" már."

"Nálam a 6dik teszt mutatta ki,hogy terhes vagyok."

"Nálam is az első 3 teszt negatív volt és kb. 12-14 nap után lett pozitív."

"Van egy barátnőm akinek a 6.teszt lett pozitív!:)"

"Ma reggel teszteltem egy pozitívat Midsteam tesztel. Megbízható a teszt."

"Ha ma reggel pozitív a teszt - 3 napos késés után - akkor már örülhetek?
Olyan boldog vagyok, 6 hónap próbálkozás után az előbb pozitívat teszteltem:) juhéjjjjj:):):) még fel sem fogom."

"Ugyanaz nálam is!!! Ma reggel elhatároztam, h. tesztelek 3 napos késés után, és halványabban ugyan, mint a kontroll csík, de ott van alatta a második is! El sem hiszem! De a férjemmel együtt teljesen készek vagyunk, annyira örülünk, de még nem akarom elkiabálni."

"Ma reggel pozitívat teszteltem, elmondhatatlanul jó érzés! 6 hónapja próbálkoztunk. Én az E-vitaminra esküszöm és az algakapszulára. 3hónapja szedem és megvan az "eredménye":)"

Folyt. köv!

Nincsenek megjegyzések: