2008. szeptember 30., kedd

Aviva torna saját tapasztalat

Valami igazság biztosan van abban, hogy ez a torna segít a menstruációs ciklust irányítani.
Tudtam, hogy valahogy a napokban kell megjönnie, én úgy számoltam talán szerda csütörtök környékén esedékes. Az igaz, hogy egy héten belül most nem kétszer csináltam, mint ahogy kellene, de tornáztam 8 nappal ezelőtt vasárnap és tegnap hétfőn. Erre már éjszaka kicsit görcsölgetett a hasam és reggelre meg is jött egy kicsit. Ehhez tudni kell, hogy a torna után mindig úgy érzi az ember mintha már meg is jött volna, mert alhasi vérbőséget okoz. Arra is jó ha hamarabbra szeretnéd hozni a ciklusod és arra is ha késleltetni szeretnéd. Persze meg van határozva hogy melyik gyakorlatot milyen sűrűn kell végezni, attól függően mit szeretnél elérni. Vagy ha csak simán a ciklust helyreállítani akkor rendszeresen lehet hetente kétszer akár az összes gyakorlatot végezni. Ha terhességet szeretnél, és valamilyen hormonális problémád van, vagy petevezeték elzáródásod van, vagy problémád van a ciklusoddal, nagyon ajánlom próbáld ki először ezt a tornát, mielőtt bármilyen gyógyszert beszednél.
Gondolom kíváncsi vagy hogyan hathat a torna a petevezeték átjárhatóságának javítására. Én sem tudtam elképzelni. Mert annyira megmozgatja a petevezetéket is, hogy a vezetékben leülepedett anyagok elmozdulnak és kitisztul a járat. Azt nem állítom hogy mindenkinek használ, bármilyen lerakódása van, de több példa is mutatja hogy hatásosak a tornagyakorlatok. Szerintem érdemes kipróbálnia, mindenkinek akinek idáig még nem sikerült teherbe esnie.
Ajánlom az oldalt, olvassátok el, itt lehet megrendelni a könyveket is, és még zenés cd is jár hozzá, és ugyancsak itt lehet írni Líviának aki tájékozatat mikor és hol tart foglalkozásokat az országban.

http://www.avivamodszer.hu/


Nincsenek megjegyzések: