2008. november 12., szerda

Helyzetjelentés-lombik előtti teendők

Hát most azt veszem észre: az idő csak úgy repül....

Már jövőhét kedden mehetünk ismét Szegedre a Kaáliba.
Hétfőn sikerült elintézni a nőgyógyászt, megcsinálta a hüvelyváladék vizsgálatot és a rákszűrést is megcsináltattam, ezt éppen nem a lombik miatt, mert ott 1 éven belüli eredményt elfogadnak, hanem mert nekem elvileg félévente kell szűrésre járnom azmiatt, mert egyszer p2 lett az eredmény és szeptemberben lejárt a félév. Úgy voltam vele ha már "szét kell tárnom a lábam" :), legyen meg minden egyszerre.
Aztán pedig "majdnem" férjhez mentem :). Na jó csak megírattuk a hivatalos papírt az élettársi viszonyról. 1,5 órát ültünk a jegyzőnél, amíg ő gépelt. Nagyon izgi volt :).
Másnap a párom úgy fogadott itthon mikor hazaértem, hogy: jaj megjött az én édes kicsi feleségem! :)
És átölelgetett. Húúú! Hát meglepett, kicsit csepegtem... :)))) Aranyos volt!

Szóval vissza a vizsgálatokra. Kedden vérvételen voltam, mindkét karomból és egy ujjamból vettek. Aztán mentem EKG-ra. bírtam a dokit, tök jó fej volt, azt mondja: Na és... felkészült rá /itt egy ki szünet/, hogy 90 % hogy ikrek lesznek? Ajaj mondom, hááát felkészültem de nem bánnám ha nem lennének többen.. És mosolyogtak az asszisztens nővel. Aláírtam egy papírt a vizsgálatról, azt mondja: Most azt írta alá, hogy egészséges kisbabája lesz :). Igen mondom.. Nagyon vicces volt a bácsi :)))

Szóval minden vizsgálat megvan, vérvétel eredménye jövőhét péntekre lesz meg, tehát 10 nap, az EKG azonnal megvolt, a nődokis eredmény a leggázosabb, mert az kb 1 hónap.
Ennek lehet hogy szerepe lesz abban, hogy mikor csinálhatjuk a lombikot.
De annak is hogy jövő kedden milyen lesz a párom eredménye. Sajna csak helyben adhatunk "mintát", mert 1 óránál nem lehet régebbi, és nekünk legalább 1,5 óra az út.
Mindegy hát ez van, valahogy majdcsak sikerül :))).
Aztán az eredmény alapján mondja meg a dokinő, hogy van-e elég mozgó sperma, vagy nagyon minimális és akkor kezelni kell még a párom valamilyen gyógykészítménnyel.

Aztán megbeszéljük a továbbiakat és egy csomó kérdést fogunk feltenni, ami megfogalmazódott bennünk, múlt alkalom óta...


Nincsenek megjegyzések: