2008. november 21., péntek

Aviva torna hatása a menszesz minőségére

Az Aviva gyakorlatok rendszeres végzése többféle problémára is gyógyírt jelenthet.
Mindamellett, hogy helyreállítja a ciklust, és lehet hamarabbra illetve későbbre időzíteni, megoldás lehet a menstruáció alatt kiürült vér minőségének javítására és a teherbeesés esélyének növelésére.

Aki végzi ezeket a gyakorlatokat, azt tapasztalhatja, hogy lerövidül a ciklusa, nincsenek olyan erős alhasi görcsei, mint előtte, és folyékonyabbá válik a vére.
Vagyis ha előtte alvadt volt valamennyire, a gyakorlatok rendszeres végzésével pirosabbá és folyékonyabbá válhat. Már az első ciklusban elvégzett gyakorlatok is eredményhez vezethetnek.

Ajánlom mindenkinek, akinek problémája van ciklusával, vagy teherbe szeretne esni, vagy változó korúaknak és még sorolhatnám... mindenféle női bajra.

Két könyvben vannak a gyakorlatok, attól függően mire szeretnéd használni.
Egy könyv ára 2500 Ft. Hidd el nagyon megéri. Legalábbis nekem használt.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia! Megkaptam a könyvet, köszi szépen :) és ezt mind egyedül raktad össze? nem semmi munka, riszpekt!

én az avivától parázok egy kicsit, de lehet hogy kéne folytatnom... nekem volt tavaly egy nagyon durva köröm, amiben lehet, hogy az avivázásnak is szerepe volt. pedig a panaszom szerepel abban a körben, amiben Lívia ajánja, és én tőle tanultam...
Köszi a jókívánságokat, Neked is drukkolok!

Névtelen írta...

Hát igen. Azt azért mindannyian tudjuk nem használhat minden mindenkinek. Sajnos pont ettől ilyen nehéz ez az egész teherbeesés.
De hála istennek itt is - mint mindenhol máshol - vannak kivételek, akiknek minden erőfeszítés nélkül sikerül a terhesség.

Névtelen írta...

Szia! Én is Szegedre járok már több mint egy éve. Most volt a negyedik beültetésem, remélem ezuttal összejön! Mindenesetre szeretnélek megnyugtatni a punkcióval kapcsolatban, egyáltalán nem veszélyes! 10-15 perc az egész, utánna még bent tartanak a pihenőszobában és pár óra múlva már haza is mehetsz, persze ha minden rendben van!