2009. február 24., kedd

Napsütés és optimizmus :)

Errefelé kb. 11 órától süt a nap. Ettől nekem teljesen jó kedvem lett, és teljes erőbedobással reménykedem. 13 nappal vagyok az inszem után. Igaz délelőtt barnáztam, nem is keveset, azóta viszont semmi. Ez lehet jó is, lehet rossz is, majd kiderül.
A reggeli hőmérsékletem még mindig ugyanannyi 36,8 már 9. napja.

Kíváncsi vagyok most már bármi lehet.

Közben anyu éppen ma mesélte, hogy egy közeli ismerősünk, aki tavaly szült, velem egyidős csaj, már akartak babát, dolgoztak az ügyön, terhes lett és addig észre sem vette, míg meg nem mozdult a baba, mert addig 4-5 hónapig megjött neki. Semmi tünete nem volt.

Most éppen úgy érzem mintha akár mindjárt meg is jönne, az alhasam most éppen csak enyhén fáj. De ez szinte óránként változhat.

Jajjj! Drukkolok magamnak. Párom nagyon bízik benne, hogy sikerült :).

Mindenkinek köszönöm a drukkokat!

Nincsenek megjegyzések: