2009. március 4., szerda

Haspuffadás

Reggel elég rosszul éreztem magam, hasam is fájt, mintha a beleim is fájtak volna és enyhén szédültem is. 3 falat reggeli után eltoltam magam elől a kaját, mert úgy éreztem még egy falat és kijön mind. Aztán később elmúlt ez a rosszullét. Erre du. 2 óra körül elkezdett puffadni a hasam és mindeddig abba sem hagyta. Utána olvastam, és megtudtam hogy ez nagyon sok terhes nőnél jelentkezik hosszabb-rövidebb ideig. Van aki egyáltalán nem érzi, van aki pár hónapig a terhesség elején, általában 12 hetes korig, van aki pedig egész végig.

Holnap megpróbálok csak könnyű ételeket enni, joghurt, gyümölcsleves, -túl sok gyümölcsöt sem merek, mert az is puffaszt- meg majd kitalálom még a többit.

Vizet azt sokat iszok, azzal nincs gond. 1,5 l lemegy mindennap.

Ha nem javul, akkor megyek a patikába. Vannak a Rennie-nek is fajtái amiket lehet szedni haspuffadásra terhesség alatt, van a Pankreoflat is szintén erre.
Reggel egy pohár langyos vizet is lehet inni, stb. Majd kutakodok még. De az is lehet felhívom a dokinőt, ha nem javul a helyzet.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia Renáta!
nagyon szorítok Neked!

mi is próbálkozunk aktívan kb. fél éve a férjemmel, clostit szedünk most már mind a ketten, de az előző hónapban 6 érett petesejtből egy sem jött össze :(((
na, hátha majd ebben a hónapban...
folyamatosan olvasgatom, amit írsz, mert lehet, hogy nemsokára nekünk is el kell majd indulni valamerre...
két hónap múlva betöltöm a 30-at és én is nagyon szeretnék már egy kis csöppséget a karomban tartani...
Üdv: Anita

Névtelen írta...

Szia Anita, köszi a szorítást!
Ha valami kérdésed van kérdezz bátran! :)
Sok sikert Nektek is!