2009. március 5., csütörtök

Mi segített haspuffadás ellen?

Délután 2 óra körül megint elkezdett puffadni a hasam. 4.30-ig voltam a munkahelyen, addig még csak elment valahogy, aztán még nézelődtem egy-két üzletben és fél óra múlva már minden lépés nehezemre esett. Irány a gyógyszertár, kértem haspuffadás elleni gyógyszert, amit terhesség alatt is lehet szedni. Egyből az Espumisan gyöngyöt ajánlották, ami a tv reklámból már ismerős volt nekem is és a neten is olvastam, hogy orvosok ezt ajánlották kismamáknak.

Hazaértünk és gyorsan bekaptam pár falatot, mert csak étkezés -közben vagy -után ajánlott bevenni. De ekkor már akkora volt a hasam, mintha egy gázzal felfújt lufi lett volna benne. Még jó hogy nem szálltam fel :). Bevetettem egy kis gyöngyöt és szinte 3 perc múlva már el is múlt a fájás. Olyan gyorsan hatott hogy felfogni alig volt időm. Annyira megkönnyebbültem, hogy tök jó kedvem lett az este hátralevő részében.
Egyéb nem történt, reggel sem voltam rosszul, igaz esténként most már csak valami light-osat eszem, hogy ne terheljem a gyomrom.

Nincsenek megjegyzések: