2009. február 23., hétfő

Keveset érzek a terhességi jelekből

Még 3 nap nap a nem várt mensiig és egyben a tesztelésig, úgy különösebben nem érzek semmit. A hasam hol jobban fáj hol kevésbé, a petefészkek környékén, de van amikor az méhem környékén. Tegnap az inszem után 11 nappal éreztem olyan fura hasszurkálást, de ez tompa szurkálás volt, a méhem környékén, és nagyon elkezdett fájni a hasam úgy mint amikor megakar jönni. Pedig még 4 nap volt hátra.

A hőmérsékletem az inszem után 5 nappal kezdtem mérni, (régebben már sok ciklust végig mértem, tehát tisztában vagyok a hőmmel), és azóta mindennap 36,8. Tehát már 8. napja ugyanannyi. Az alaphőm a ciklus első felében mindig 36.4, peteéréskor lemegy 36,2 -re, aztán fel 36,8-ra és még fentebb is szokott 36,9-re és egy-két nap még a 37-et is eléri. aztán mikor kezdődik a ciklus vagyis megjön, az első vagy második napján hirtelen lemegy 36,3-ra.
Úgyhogy a mostani hőmérsékletem nem valami biztató.

Más jelet nem érzékelek.

És tegnap éjszaka babával álmodtam. Imádni való volt ahogy mindketten egymásra nevettünk, és odabújt hozzám és átölelt :))). Talán fél év és 1 év közti lehetett. Nagyon élethű álom volt, kár hogy csak álom...

15 megjegyzés:

D. Bikfalvi Moni írta...

Renáta, nagyon szurkolok Neked! Az én kis Bulcsúm most 17 hónapos, minden nap hatalmas öröm a léte, kívánom Neked is, hogy mihamarabb átéld ezt. És hallgass az álmokra, én is megálmodtam mindegyik gyerekemet (Buckó a negyedik fiam). Minden jót, sok türelmet és kitartást kívánok Neked! Moni

Névtelen írta...

Szia!

Köszönöm szépen! Igyekszem türelmesnek lenni :).

Névtelen írta...

Igen, én is nagyon szurkolok. A mensi szerû hasfájás az tök jó! Lehet a tartószalagok nyúlása is:) Ha nem történt semmi a pocakodban, akkor miért fájdogálna???
Pont ma gondolkodtam azon, hogy vajon csak én olvasom az oldaladat? De szerencsére nem:) Csak mások biztos csendben szorítanak.
Mikor tesztelsz? Elvileg ha sikerült, ma már kimutatná...:)))

Emese írta...

Én is szurkolok!!!!!

Névtelen írta...

Köszönöm mindenkinek!

Reménykedem, a mai napsütésben nem is olyan nehéz :).

Névtelen írta...

Ibolya!

Naponta legalább 300-an olvassák az oldalam. Csak csendben vannak :).

Névtelen írta...

Igen, gondoltam!:)
Kérdezni is akartam, hogy nézed-e a statisztikákat.
Olyan jók a tematikus gyûjtéseid a témában, hogy csomó google keresés ide vezet pl. (én is így találtam ide:)

Anita írta...

Sziasztok!
Nagyon jó az oldal,én még most taliztam vele! Én is babáért kűzdök! Kívánom mindenkinek,hogy válljon valóra az álma! Anita

Névtelen írta...

Szia Renáta!
Nagyon jó az oldal és örülök ,hogy rátaláltam,mivel én is a Kaáli-ba járok és az elsö beültetésem volt/Lombik/.nagyon izgulok ,hogy a csöpség megmarad e beültetés óta 8 nap telt el,és csak annyi tünetem van,hogy érzékenyebb a mellem és a testhömérsékletem jelenleg 36,9 teganp 36,8 volt.Most ilyenkór nem tudom,hogy ezek a jelek jók -e vagy nem.Mivel ez az elsö ilyen beavatkozás amin átestem ezért kérlek mondj tanácsot./De csak 29 éves vagyok./ Köszönöm Mano.Mégegyszer sok sikert kívánok neked.

Unknown írta...

Helló!

Én is nagyon örülök, hogy rátaláltam az oldalra. Nagyon sok kérdésemet megválaszolta. Most vagyok túl az első Clostis időszakon... Nem akarom beleélni magam a dologba, de én érzek jeleket... De tesztet még nem csináltam, várnék vele... Nem szeretnék csalódni... :(

Köszi a segítséget! :)

Móny

Névtelen írta...

Szia Renáta!Kriszta vagyok a 2. inszemen vagyok túl egy hete történt,semmit nem érzek egyenlőre.Tetszik az oldalad nagyon drukkolok neked.Már van egy 12 éves fiam és ezért is nem értem mi a baj velem.Sorstársad vagyok,támogassuk egymást.32 éves vagyok.

Renáta írta...

Szia Kriszta!
Okszi!
Drukkolok nagyon!!!!
Az új oldalamon olvashatod tovább az én történetem:
http://teherbeeses.hu

Renáta

Névtelen írta...

nem tudom,minek örültök annyira az oldalnak,vagy,hogy gyereket akartok!?

Unknown írta...

Hali

Unknown írta...

Sziasztok évi vagyok inszeminácio 6-an volt idáig nagyon fájt a hasam menszi szerüen es a melleimis erzékenyek .milyen jelek ezzek vajon. a melbimbom meg vandagadva