2009. március 25., szerda

Érzések korai vetélés után

Kérdeztétek hogy vagyok mostanában, majdnem két héttel azután, hogy elment a babóca.
Köszönöm szépen, nagyon jól vagyok, semmi gond úgy érzem testileg és lelkileg is rendben vagyok. Tulajdonképpen valahogy mintha már el is felejtettem volna ami történt. Tudjátok, csak telnek a napok a szokásos teendőkkel, munkával és az itthoni háztartással, na és persze a blogírással :).

A következő menszesznél már mehetünk is a következő inszemre, vagyis kb 2-3 hét múlva, attól függ most mikor akar majd jönni a mensi. Vagy ki tudja, addig még ez a hónap is itt van, akár spontán is sikerülhetne :). Szóval nem kell több hónapot várni, mert mivel magától elment a babó, így semmi akadálya hogy tovább folytassuk az inszemet.

Előtte még egyszer majd el kell mennem a nőgyógyászhoz, talán jövőhét elején, gondolom megkukkolja minden rendben van-e, milyen a méhnyálkahártya vastagság, és lesz-e peteérés.

Annyi bajom volt eddig, hogy még a kórházban utolsó nap reggel iszonyatosan becsípődött a derekam. De úgy hogy nem bírtam kiegyenesedni és bizonyos mozdulatoknál, felordítottam a fájdalomtól. Aztán megtanultam hogyan mozoghatok csak. De fájni továbbra is ugyanúgy fájt. Mivel 1 hét után sem javult, így elmentem egy csontkovács és masszőrhöz, aki szépen helyére húzogatta a csontjaimat, és a gerincemet. Ez volt hétfőn, és azóta napról napra jobb, egyre kevésbé fáj. Még pénteken megyek hozzá még egyszer, utána lehet hogy szép lassan helyre is áll. Szóval csak ennyi bajom volt mostanában, a babaügyből kifolyólag viszont minden rendben. :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
MInden rendben lesz!!!!!
Most talaltam ra az oldaladra, és szuper az irasaid.
Én 35 vagyok, és még nem hagytam abba, egy napon sikerulni fog.

Üdv:Ljuda

Névtelen írta...

Szia! Én is most találtam rá az oldaladra.Remélem,hogy sikerülni fog a baba nálatok is.Nekem december 12-én ment el a babám,méhen belül elhallt.Rettenetesen megviselt a dolog,de én sem adom fel,te se tedd.Egy nőnek nagyon sok mindent ki kell bírni.Nálunk most jár le a három hónap szünet és utána lehet megint próbálkoznunk.Ha esetleg továbbra is szeretnél velem beszélgetni,akkor írj.Andrea70 !!

Névtelen írta...

„Babó” meg „mensi”?

Érdekes…

otinde írta...

Sziasztok!
Nekem tegnap 3napja halt el a 7hetes magzatom,tegnap elött mütét utján eltávolitották a méhlepényt stb,és tegnap haza is engedtek. A vérzés és a görcsök is megszüntek. Továbbra is szedem a magzatvédö vitamint hogy felépüljön a méhem. Azok jelentkezését várom akik spontán vetélés után hamar teherbeestek és egészséges gyermekük született. (szeretnénk mielöbb probálkozni a babóval)