2009. január 15., csütörtök

Még kb. két hét a lombik indításig

Pár bejegyzéssel előrébb arról írtam, hogyan töltöm ki az időm, hogy gyorsabban teljen az idő, illetve hogy ne legyen időm a babatémán gondolkodni és keseregni. Azt írtam, szabadidőmben azt teszem amihez kedvem van, erről az jutott eszembe, hogy ez csak most télen van így, mert nyáron nem éppen kedvteléseimmel töltöm az időm. Nyáron annyit dolgozunk itthon, mert párom vállalkozó, és tavasztól őszig nagyon sok munka van itthon is. Úgyhogy munka után általában még itthon is dolgozunk, és hétvégén is. Csak azt akartam ezzel mondani, hogy ha most nyár lenne és nyáron várnám a lombik indítást, akkor kevesebb időm lenne itt a net előtt üldögélni, inkább munkával telne az idő.

Most 2 hét van még, már nagyon várom és fel vagyok rá készülve hogy nem biztos hogy elsőre sikerül, lehet hogy csak többedszerre. Azért nagyon bízom, hátha összejönne.

Marsi Anikó már megint terhes, hmmmm jó neki. Ilyenkor nagyon képben van az ember ki a terhes az ismerősök közül és az ismert személyek (tv-sek) közül :))). Ki a terhes, ki melyik hónapban van, ki szült már meg.... stb. Ez kicsit felbosszantja az embert, mert ettől valahogy lelassul az idő és azt mondom magamnak: én még mindig nem....

Nincsenek megjegyzések: