2009. január 25., vasárnap

Kevesebb, mint egy hét a lombikindításig

Már csak pár nap és kezdhetjük a kezelést. Valahogy a hét közepe fele kell megjönnie és 2. vagy 3. napon kell menni Szegedi Kaáliba. Pontosan nem tudom mi lesz, vérvétel az biztos, megállapítják a hormonjaimat, gondolom megkapom az injekciót, megmutatják hogyan kell használnom stb, stb.

Nagyon várom, de közben egy kis félsz is van bennem. Próbálom magamban elkönyvelni, azt hogy nem biztos hogy az első sikerülni fog, sőt lehet hogy a második sem és így tovább. De azért mégis nagyon bízom benne, egy szakkönyvből olvastam nagyon praktikus tanácsokat erre az időszakra vagyis az indítástól a tesztelésig. Igyekszem őket betartani, ezek természetes gyógymódok illetve a kínai gyógyászatból származó gyógymódok. Majd később egy tanulmány keretein belül ezeket is megosztom Veletek.

Most jó érzés volt az egészet végig olvasni, úgy beleéltem magam az egészbe és közben pár nap és élesben megy, alig akarom elhinni... S közben nagyon boldog vagyok, hogy idáig eljutottam. Mint korábban írtam az időt sikerült iszonyú gyorsan úgymondván eltelletni. :)

Bízom benne, hogy minden rendben lesz...

Nincsenek megjegyzések: