2008. szeptember 19., péntek

Spermavizsgálat eredménye

Nos!

Hát nem könnyű....
Tegnap voltunk Bp.-en andrológián. Nagyon elszomorító lett az eredmény. Életképes spermát nem is láttak a mikroszkóp alatt, és nagyságrendekkel kevesebb spermaszám....
Úgyhogy az már 1000 %, hogy csak lombikkal lehet teherbe esnem. De ebbe már teljesen belenyugodtam. Pedig meg sem fordult a fejemben, hogy én is kerülhetek ilyen helyzetbe, hát mégis sikerült. Persze most a legnagyobb kérdés, hogy lesz-e még valamikor is élő sperma?????
Mert ha nem akkor donor spermával tudjuk csak megoldani. Hát mit mondjak ennek nagyon nem örülnénk...
Mondtam is a páromnak, miután enyhén szólva kábultan jöttünk ki a rendelőből a hír hallatán, szóval mondtam is neki, hogy én pedig olyan okos gyereket szeretnék, mint amilyen ő. Nem valami donortól.. Aranyos volt, azt mondta: köszönöm szépen.

Na persze ez még hosszú játszma lesz. Két hét múlva újra mintát kell vinnünk, és addigra meglesz a hormonvizsgálat eredménye is. Aztán ezektől függően jön a további kezelés, gyógyszerezés, vizsgálat, ami szükséges.

Tegnap és még ma délelőtt is nagyon nehéz volt, nem akartam elhinni hogy ez velünk történik. Mondtam a páromnak így vagy úgy, de valahogy lesz gyerekünk. Nem tudnám az életem leélni gyerek nélkül.
Az egészben az a jó, hogy most már Ő is mindenáron akar és sokkal jobban vágyik rá, mint eddig.
Képes mindent megtenni a cél érdekében. Persze Ő is nagyon el volt keseredve, mondanom sem kell, de talán már túl van rajta.

Én is teljesen belenyugodtam a lombikba. Elolvastam a Kaáli Intézet honlapját, teljesen normálisan le van írva hogyan végzik, nem vészes így első olvasásra legalábbis. Jó tudom akkor legyen ekkora szám ha már túl leszek az elsőn (és egyben legutolsón :) - csak vicc.... De most teljesen optimista vagyok, tulajdonképpen örülök hogy megtudtuk miért nem sikerült eddig, most a cél helyre állítani ami hibádzik, amennyire lehetséges, ha nem sikerül jön a következő lépés, aztán megint a következő , aztán megint a következő.... és így tovább egészen addig amíg a végén itt fog totyorászni körülöttem egy kis bébi :). S akkora már az összes addigi hercehurcát elfogom felejteni. Szóval fel a fejjel mindenkinek.

Röhej az egészben, hogy ma reggel párom egészen véletlenül beszélt erről a témáról egy öreggel. Arról kezdett el az öreg beszélni, hogy milyen hideg van már, otthon is be kell fűteni, mert megfáznak a gyerekek, mármint a mi gyerekeinkre gondolt. Mondja a párom hogy hát épp ez az hogy nem akar összejönni, hiába akarjuk. erre az öreg azt mondja az ő lányának is a 7. lombik sikerült csak, de mégis sikerült.... Csak próbálkozzunk és ne adjuk fel, ha elsőre nem sikerül majd sikerül többedszerre. Kitartás.
És igaza van! Csak optimistán!

Most már megint új témával kezdek el foglalkozni, mindig jön valami új. Most a férfi meddőség, és a lombik témát kell kimerítenem :).

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Andrológushoz beutalóval lehet menni? Ha igen, ki írhat beutalót? Mennyivel másabb a spermavizsgálat, mint az urulógus által végzett?
Segítségedet előre is köszönöm.

Névtelen írta...

Mi ismerős révén jutottunk be az andrológushoz, elég gyorsan. Nem tudom kell-e beutaló. De biztos nem lehet csak úgy beállítani. Szerintem a nőgyógyászod mindenre választ tud adni. És szerintem a beutalót is ő írja.

Bari írta...

Szia!
Mi történt veletek azóta? Sikerült? Kiderült,h mi a baj?
Nálunk hasonló a helyzet :-(, a férjemnek az első andrológus az első spermiogramm után azt mondta,h lombikkal sem lehet kisbabánk (ez a Cirisben volt) aztán egy ismerősöm ajánlott egy másik andrológust. A második spermiogrammnál már volt életképes hímivarsejt, volt benne progresszív is, de sajna kevés. Kaptunk egy 3 hónapos vitaminkúrát,de sajna a férjemnek megin 40˙-os láza lett június elején. Szerencsére mostanra már a vérképe mindene rendbe jött, jövő héten megyünk majd újra az andrológushoz.
Egyre nehezebben bírjuk :-(.
Kérlek írj,h ti most hol tartotok!
Köszi,Bari