2008. augusztus 12., kedd

Barátcserje kapszula

Tegnap vettem barátcserje kapszulát, 2400 Ft volt. Ez talán rendbe hozza a ciklusom, mert így a closti nélkül kb35- 40 napra jön meg. S hát ez nem jó, soha nem tudom pontosan mikor fog megjönni, a peteérés időpontját meg pláne nem tudom meghatározni. Nem tudom miért húzódik el a ciklusom ilyen hosszúra, 4 évvel ezelőtt egy ideig nem szedtem fogamzásgátlót, s akkor rendesen 28 napra jött meg mindig. S régebben is tizen akárhány évvel ezelőtt míg nem szedtem fogit pontos volt. Talán már elege lett a szervezetemnek a sok fogi-ból. Mindegy most szedem ezt a kapszulát, azt olvastam sok mindenkinek helyreállította a ciklusát.
A héten akartam dokihoz menni de sajna még szabin van csak jövőhéttől lesz. Beutalót kell írnia a páromnak a kivizsgálásra. Persze Ő nem nagyon örül neki, de nincs más választása. :) Kis arany Csillagom!!!! Sajnálom hogy ezen át kell esnie, de ennyit azért csak megér hogy okosabbak legyünk babaügyben :).

Nincsenek megjegyzések: