2009. február 28., szombat

teherbeeses.hu

Elkezdtem egy új oldalt:

http://teherbeeses.hu

Egy kis ideig még mindkettő oldalt fogom írni, aztán már csak az új oldalra fognak felkerülni az új információk. Természetesen ezt jelezni fogom.

Egyébként ma nem csináltam tesztet, feleslegesnek tartottam. Viszont holnap fogok.
Tünetek: A hasam tulajdonképpen most estefele kezdett el fájni erősebben, először a petefészek környékén, utána pedig a méh. Most is fáj, ebben a pillanatban éppen egy pontban fáj de nagyon. Na, most már szétoszlott a fájdalom. Barnázás semmi, mellem közepesen fáj.

Tegnap éjszaka arra ébredtem, hogy nagyon fáj a gyomrom, kb két órát biztos fájt, bekentem vietnámi balzsammal, mert nekem az használni szokott. Azt viszont nem tudom, hogy terhesség alatt szabad-e használni, ilyen erős kámforosat vagy mentolosat. Mindjárt utána nézek. Mindenesetre elmúlt a fájás, és eltudtam aludni.

Nincsenek megjegyzések: