2008. október 13., hétfő

Helyzetjelentés :)

Jelenleg így állunk baba ügyben:

A nőgyógyászom lebeszélte az időpontot, a szegedi Kaáli Intézetben Krizsán doktornővel. November 5.-én mehetünk és akkor már vizsgálatok is lesznek. Ez tök jó, mert elsőre csak elbeszélgetés szokott lenni, aztán újabb időpont kitűzésével kezdődnek a vizsgálatok. Mivel nálunk a nődokim ajánlott be minket, gondolom a dokinőnek elmondta az eddigi eredményeinket, és a távolság miatt is úgy kaptunk időpontot, hogy már első alkalommal el is tudjuk kezdeni a vizsgálatokat. Most látom ebben a mondatban szerepel nődoki is és fordítva dokinő is :) De vicces :))
Tehát egy hónap múlva kell mennünk. Nekem vinnem kell a nődokimtól a rákszűrés eredményeket. Majd valamelyik héten kikérem tőle.
Kicsit hosszúnak tűnt hirtelen ez az egy hónap, ahogy meghallottam, de máris eltelt belőle egy hét. S minden hétvégére van valami program amire várnom kell, így még gyorsabban fog telni az idő. Most hétvégén koncertre megyünk ha valaki ismerősöm olvassa az tudja, hogy milyen koncertre :))))). Jövőhétvégén jönnek vidékről a családom - ék :), akkor tartom a névnapom, után már azzal leszek elfoglalva, hogy időben megjöjjön, mert mire megyünk Szegedre el kell múlnia. Pont úgy jön ki az időpont hogy éppen hogy elmúlik... Ezért szorgalmasan végzem az Aviva tornát, hogy rendesen időben megjöjjön.
Esszük mindketten az Aloe Verát, én szedem a magzatvédő vitamint, mindennap eszem gyümölcsöt és zöldséget is, főleg nyers sárgarépát szoktam rágcsálni... Most már párom is azt mondja csak egészségesen étkezzünk, mert hát ugye azért eléggé megijedt :), hogy vele van baj mégis és nem velem. Ilyenkor irtó aranyosak tudnak lenni, ahogy sajnáltatják magukat, mármint a férfiak :))).
Ő is azt hitte, mikor kiderült hogy csak lombikkal lehetek terhes őmiatta, hogy én majd nagyon mérges leszek rá, és akár itt is fogom hagyni... Hát nem így lett, én inkább most még jobban szeretem, mint előtte. S úgy érzem ez a probléma még közelebb hozott egymáshoz minket.... :)


Nincsenek megjegyzések: