2008. október 22., szerda

Terhességi teszt tapasztalatok

Melyik teszt mutatja ki legkorábban a terhességet?

"Mindegyikre rá van írva, hogy a beágyazódás után hány nappal mutatja ki már a terhességet, de én a helyedben várnék a mensi elmaradásáig, így biztosabb"

"Én Gabrielt használtam.
5 nappal a mensi késése után pozítiv lett.
Szeretem.:)
28 hetes kismami"


"Clearblu! A mensi előtt 3 nappal kimutatja a terhességet! :) Boldog Babavárást!"

"Az egyik legérzékenyebb teszt az ACON 10-es érzékenységű. A www.vitani.hu oldal alatt látod a boltot ahol lehet venni. Ez nagyon hamar kimutatja. Már peteérés után 8 nappa mutathat valamit.""

"Nekem a Clearblue jött be. A MediLab tesztet nem ajánlom."

"Én lilyvel teszteltem menszi előtt 2 nappal és kimutatta a 2 csíkot!

szerintem szinte mindegy ha menszi késés után tesztelsz!egyébként is a szervezeteden múlik,mert van akinek csak a 8.héten lesz pozitív a tesztje."

"Én Gabrielt használtam."

"Én CelarBlue-t használtam, mert azt hiszem az egyik legérzékenyebb teszt! Igaz nem valami olcsó - én 1.500,-Ft - ért vettem), de szerintem könnyű használni és megbízható! szorítok, ha babát szeretnél hogy pozitív legyen!"

"Én a Lily-t ajánlom az az esti vizelettel is kimutatja. (Rossmannban lehet venni)"

"Én is a Lillyt ajánlom, ráadásul lehet venni 2db -os kiszerelésben, és csak 900 ft körül van a 2db ára"

"Mindegy, de ha rám hallgatsz, akkor olyat vegyél, aminek van egy kis tartálya és abba kell belecsöpögtetni a vizeletet, majd víszintes felületre helyezni és majd 5 perc múlva leolvasni! A legkényelmesebb!!!!! "

"A Medi Lab-bel kapcsolatban nincsenek jó tapasztalataim. Mutatott már pozitívat, s utána pedig megjött. Kiderült, hogy rajtam kívül mások is jártak így a Medi Lab-bel. Én a Clearblue-t tartom a legmegbízhatóbbnak."

"Megbízható vagy sem, én Pregimax plus-t kaptam a gyógyszertárban, s rögtön két teszt volt benne ugyanolyan áron, mint másikban egy darab teszt. Így csak egyszer kellett sorban állni, ha az első negatív, de csak nem jön meg. (nekem persze elég korán pozitívra váltott)"

"Clearblue!Az a tuti!!!!"

Saját véleményem: Elég a menstruáció napján vagy később tesztelni. Hogy melyik teszt a jobb az szervezet függő is, kinek mennyi hcg hormont termel a szervezete.
Van akinek ugyanaz a teszt a meg nem jött menstruáció első napján pozitív lesz, van akinek csak utána az 5. napon.....

Úgyhogy azt ajánlom ne szédítsd magad feleslegesen :))).

Nincsenek megjegyzések: