2008. október 24., péntek

Rubint Réka kismamatorna tapasztalatok

Rubint Réka terhestornájával kapcsolatban eléggé megoszlóak a vélemények. Az biztos hogy aki terhesség előtt nem tornázott rendszeresen, annak megerőltető lehet, de aki már hozzászokott a rendszeres mozgáshoz annak nem annyira fárasztó. Persze terhessége válogatja. Nem kötelező csinálni, csak ha jólesik....

Pár vélemény:

"Én az egész terhességem végigtornáztam (39.hétig), és végig a RR kazijára. Nekem nagyon bejött. Ha többet bírsz az elején, megcsinálhatod mind a 3 tornát, de ha kevesebbet, akkor csak az adott 20 percet. A végén pedig az utsó 20 perc is iszonyú fárasztó. Nekem tetszett, és nem bántam meg, hogy csináltam. A várandósságom legvégéig nagyon jól éreztem magam, amennyire lehetett csinos maradtam (értsd ezalatt , nem "folytam el", pedig 15 kilót híztam)és végig nagyon aktív voltam. "

"Én csinálgatom RR kaziját, de eléggé elfáradok tőle, mondjuk nem fáj sehol, csak kifáraszt. "

"Külön 20 perces gyakorlatsorok az 1., 2., és 3. trimeszterre. Nekem túl pörgős, kevés féle gyakorlat gyors tempójú nagy ismétlésszámban. Bár nincs benne ugrálás de sztem olyanoknak való akik előtte is hozzászoktak az aerob mozgáshoz mert nekem bizony elfogyott a levegőm 1-2 perc után, ami nem jó. Többször javasolja hogy kérd ki az orvosod véleményét, de nem hiszem hogy a doki a kedvemért külön végignézné a kazit és nem is ismeri az én edzettségi állapotomat. Kétségbe vonom, hogy előzetes edzés nélkül is bármelyik trimeszterben el lehet kezdeni (vagy esetleg én vagyok nagyon puhány) Egyszer sem hangzik el hogyha pl. megfeszül a poci vagy elfogy a levegő akkor le kell állni és pihenni kell. Ehelyett biztat hogy "Ne hagyd abba, gyerünk, ezaz, csináld!"

"én Rubint Réka terhestornáját csinálom, a 35. héten járok, és nem úgy néz ki, hogy koraszülésem lesz. Viszont cserébe remekül érzem magam, csinos maradt a lábam, nem híztam el. (Kb. annyira "megterhelő" mint a szokásos házimunka)."

"Rubint Réka terhestornájától pedig NEM terhesen is majd kiköptem a tüdőm...szégyen nem szégyen"

"megvettem Reka terhes dvd-jet,tornaztam is párszor ra,nem volt nehéz,én mégis kinyúltam tőle,hisz nem most kellett volna elkezdeni a mozgást."

"a Rubint Réka féle terhes torna téma, én arra tornáztam majd 6 hónapon keresztül, de mindent ettem mellette, összesen 10 kilót híztam, viszonylag gyors szülésem volt (6 óra),"

"Ajánlom Rubint Réka dvd-jét, nagyon jó! "


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

szerintem az nem igaz, hogy aki előtte soha nem tornázott, simán csinálhatja, merthogy ez hangzik el a dvd elején.
én is kinyúltam tőle

Tulipán írta...

Aki rendszeresen tornázott és edzett, annak RR kismamatornáját öröm végigcsinálni. Nem értem, miért a terhesség alatt akar mindenki elkezdeni fogyni, vagy nem hízni, a legfontosabb ilyenkor a baba. Ha eddig nem volt fontos a kilóitok száma, akkor miért most kell a baba rovására erőltetni?

Réka írta...

Ajánlom a Baba Mama Torna DVD-t

http://www.rocky.hu/dvd/fitness-eletmod/rubint-reka-baba-mama-torna

Névtelen írta...

Én a második trimeszter végén kezdtem el, és nagyon nehéznek éreztem. Utána egy hétig izomlázam volt. Viszont nem adtam fel, és a negyedik-ötödik alkalommal már egész jól ment. A Harmadik trimeszteres meg már csak "unalmas", csináljuk meg, van 20 percem feeling lett. Magyarul, kis kitartás, és türelem.
Ha közben nehéz volt az elején, addig pihiztem, amíg újra levegőhöz jutottam, nem kell önkínozni. Így is teljesen felfejlődtem.

Kiss írta...

Első par alkalommal nekne is nagyon nehez volt, de utána elviselhető es végig lehet csinálni.En 5.honapban járok, 2 hónapja kezdtem el es egyszeruegy imádom csinálni es latvanlátv az eredmere. Szules után is szeretnék tornázni annyira megszerettemm Pe
rsze ahogy az időm engedi :)