2009. február 26., csütörtök

Pozitív teszt :))))))

Ma reggel a ciklus 29. napján, inszem utáni 15. napon pozitívat teszteltem :))). Ma van a nem várt mensi első napja. Barnázás tegnap és ma csak iciri-piciri volt és van, tegnapelőtt már több volt, de az is egyszerre, utána egész nap semmi. A hasam, mint már eddig is írtam tulajdonképpen az inszem óta majdnem egyfolytában fájt, hol a méhem körül, hol az alhasam, hol a két petefészkem felé két irányba, ez kicsit fura volt, nem emlékszem hogy ilyen lett volna eddig, de lehet hogy csak nem figyeltem. 3 napja elég erős menstruációs görcsöm volt, azóta csak enyébb. Ma hajnalban is éjfél-két óra között eléggé fájt, de félálomban voltam, így pontosan nem emlékszem, azóta megint nem fáj, csak nagyon minimálisan. A mellem már 1 hete feszül, viszont ez minden ciklusban így van.

A teszten a terhességi csík kb fele olyan erős, mint a controll csík, ez reményeim szerint mindennap erősödni fog. Nagyon bízom benne hogy sikerült, de azért nem merem teljesen beleélni magam. 10 körül telefonálok a Kaáliba az eredménnyel. Azért csak 10 körül mert addig ott tiszta bolondok háza van, a reggeli vérvételek és a sok telefon miatt.

Hirtelen olyan euforikus állapotba kerültem, mikor megláttam a második csíkot, (pár imát elmondva előtte), hogy rohantam be a páromhoz a hálószobába és felébresztettem, a feje mellé raktam a tesztet, úgy felpattant hogy csak na, és nézte és azt mondta ez már valami :). De azért még óvatosan örüljünk, megpuszilgatott és együtt örültünk.

Holnap újra tesztelek és meglátom mit mondanak a Kaálisok, azt nem tudom hogy befognak-e kapcsolni a dokinőhöz vagy csak a nővérkékkel fogok beszélni.

Egyenlőre örülök és örülök és örülök!!! :))))

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Renáta!
Eddig csak csendes szemlélőként olvasgattam oldaladat. Nagyon jó érzés volt az imént olvasni az örömödről. Mi éppen most vagyunk a bejelentkezés előtt. A probléma nálunk is szinte ugyanaz, mint nálatok. Pozitív gondolkodásra serkent a engem is a Ti sikeretek!
Üdvözlettel:
Andrea

Névtelen írta...

Azt tudom mondani: kitartás! Ott jó kezekben lesztek.
Bár még nekem sem 100% a siker, bármi lehet, de ha már egyszer elindult a folyamat, akkor máskor is el tud indulni, én ezt szűröm le belőle.
Sok sikert a továbbiakban!!!!!

Névtelen írta...

Nem tudom, mirôl beszélsz, hogy nem 100% a siker. Igenis, az!:) Hiszen sikerlt, megfogant, és Te innentôl fogva olyan nagyon fogsz rá vigyázni, hogy veletek marad. Izgalmas lesz a terhességedet is nyomon követni a blogon:)))
(a hasfájás az már a méh-tartószalagk nyúlása, teljesen normális, és jóóó!)

Névtelen írta...

Köszönöm a biztató szavakat. Nagyon örülök, fel sem tudom fogni!!!

Azért a holnapi teszt eredményét nagyon várom!

Hétfőtől megyek dolgozni, picit tartok tőle, hogy eddig sokat voltam ágyban, ezután pedig egész nap "fent" leszek. Majd meglátom az egész napi üléstől mennyire fog fájni a hasam. Szorítós derekú passzos nadrágaim bye-bye! Bár azt hiszem szinte csak ilyenem van :(.
Vennem kell valami normális melegítőt.

Névtelen írta...

Szia Reni!

Szívből gratulálok a teszthez! Szoktam olvasni a blogod, és jó látni a sikerélményedet. Remélem hamarosan én is csatlakozhatok!
Minden jót!

Kriszti

Névtelen írta...

Szia Renáta!
Pár napja találtam rá a blogodra és azóta ha tehetem olvasom. Nagyon jól kis összeszerkesztett blog, sok hasznosabbnál hasznosabb infoval.
A mai pozitív tesztednek szívből gratulálok s örülök, ennél szebb ajándékot el sem tudok képzelni!!!!
Vigyázz magatokra!
Bea

Névtelen írta...

Az a kérdés jutott még eszembe, hogy ez volt az első nap, amikor teszteltél, vagy ez volt az első olyan nap, amikor már kimutatta a teszt?

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon örülök a pozitív tesztednek.
Nemrég találtam rá erre a blogra, és nagyon tetszik. Azóta naponta megnézem, hogy nincs-e valami új híred.
Párommal a negyedik inszemináción vagyunk túl, és most én is nagyon bizakodom. Mi hozzátok képest egy héttel vagyunk lemaradva, így én még nem tudom, hogy mi lett az eredménye. :-(
Nem tudod, hogy a Magne B6-ot miért írták föl neked? Én semmilyen gyógyszert nem kapok, a terhesség megtartásához. Clostyt szedtem, talán így elég hormonom lesz a megtartáshoz is.

Minden jót, és remélem holnap is pozitivat tesztelsz.

Üdv:
Lulyza

Renáta írta...

Ibolya!
Úgy volt, hogy már előtte levő nap, tehát inszem után 14.napon is csináltam egy tesztet, mivel előtte nap sokat barnáztam. De azon a teszten olyan haloványan látszott a 2. csík, hogy a párom azt mondta az nincs is ott. Pedig ott volt, mert régebben én még ennyit sem láttam egyik teszten sem. Úgyhogy készültem is gondolatban a következő inszemre.
Másnap viszont szépen stabilan ott állt az a csíkocska:).

Névtelen írta...

Lulyza!

Hát a dokinő nem mondott semmit ezzel kapcsolatban miért kell szednem a MagneB6-ot, de azt olvastam terhesség alatt görcsoldó hatású, és méhkeményedés ellen. Nem tudom, de ettől függetlenül nekem végig fájt a hasam. És még most is mikor úgy van kedve.