2009. február 26., csütörtök

Felhívtam a Kaálit a jóhírrel

Mikor volt az inszem azt mondták azonnal telefonáljak, ha megtudok valamit.

Beszéltem Krizsán dokinővel, március 19-én kell menni ultrahangra. Olyan messzinek tűnik.....


Az Utrogestant még 3 hétig kell szednem, 2 hétig 2x1, aztán 1 hétig 1x1.
A MagneB6-ot a 12.hétig 2x1-et, és még a Gravida magzatvédőt szedem, ezt már 1,5 éve, de a dokinő azt mondta majd át kell térnem másikra ha ez elfogy, de olyan nevet mondott és írt fel múltkor, hogy még életemben nem hallottam ezt. Nem is emlékszem pontosan a nevére, fel van írva egy papírra majd megnézem pontosan valami Felimen vagy valami hasonló, majd megnézem és megírom, most nincs kedvem ezért kikelni az ágyból. Azt mondta dokinő hogy majd ha legközelebb találkozunk megbeszéljük.

Az előző bejegyzésben nem írtam, hogy a hőm ma reggel 36,9 volt. Talán elkezd emelkedni??? Nem ártana!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tényleg messzi:(
De biiztosra akarnak ezek szerint menni, és akkor már kell majd szívhangjának is lenni. Addig meg írd mindig le nekünk, hogy miket érzel.:)))