2008. december 17., szerda

Mennyi idő után sikerült teherbe esni?

"Október 15.-én a férjem bejelentette ,hogy most jött el az idő hogy gyereket szeretne. 21.től-24.-ig volt peteérésem. Novemberben már amikor a menstruációmat vártam, ami nem jött meg terhes is lettem.
Szóval elsőre sikerült.
Üdv: 24 hetes kismami"

"Masodik honapban.26 hetes kismama."

"Mi augusztus elején kezdtünk próbálkozni és októberben már nem jött meg."

"Szerintem ez alkat függő. Mi január óta próbálkozunk, de még semmi. De szeritnem ez még nem nagy idő. Sajnos vannak itt olyanok is, akik már évek óta és még mindig nincsen baba. :("


"Ez nagyon változo .A kisfiammal 3.probálkozásra sikerült most a 2.babát szeretnénk 16 hónapja próbálkozunk és semmi.Nálam oké eddig minden vizsgálat párommnál találtak egy kis gyúladást ezt kezelték remélem most már nem várat sokáig a gólya magára."

"Nekem az első terhességemnél egyből sikerült, a mostaninál 2. hónapra, igaz fogamzásgtlót szedtem, igy nem is baj, ha nem sikerült elsőre."

"Ez nagyon változo. Amikor mi is elhatároztuk, hogy kisbabát szeretnénk, nagyon rágörcsöltem a témára igy egy év kellett, hogy sikerüljön. Sajnos a kisbabának nem indult be a szivmüködése igy a terhességet be kellett fejezni. Ezt követte ujabb 3 sikertelen terhesség. Minden létező vizsgálatra elmentünk és idén februárban ujra probálkoztunk. Elsőre sikerült."


"ez genetikai adottság is.mi ahogy akartuk elsőre össze is jött.nem gondolom hogy szerencse,peteérés,ciklus stb.játszik közre.nekem a ciklus 7.ik napján foggant a csöpség amire azt mondják száraz nap és nem lehet teherbe esni."

"A rástresszelés az amikor görcsösen akarod. Általában akkor nehezebben sikerül. :(
Én minap néztem meg a Jónás napomat, mely szeritn 3-a az ideális nap. Az kb 3 nappal a menszim után van. a peteérés az ovu naptár szerint meg még odébb van. Szóval szerintem 2 naponkénti szerelmes együttlét nem babára célirányosan meghozhatja a várva várt babát. A görcsölés alatt azt értem, hogy minden nap azzal foglalkoztam, hogy terhes akartam lenni. Szegény férjemet akkor is "rákényszeritettem" a szexre amikor ő fáradt volt."

"Mi októbertől próbálkoztunk, és karácsony körül fogant a picike :-)"

"3.5év után estem teherbe,teljesen váratlanul.Kitartás!Üdv 26hetes kismama"

"Mi 14-16 hónapig próbálkoztunk. A nőgyógyászom már előreirányozott egy telkes kivizsgálást. mert úgy látta, hogy nekem valószínű PCO-m van. "

2Január végén február elején szerettünk volna menni hozzá a férjemmel, 2 nappal a vizsgálatok előtt pozitívat teszteltem.
Azt mondják azért az egy év próba belefér, mert elég sok a stresszes munkahely az otthoni dolgok stb.....
16hetes tyúkanyó! "

Növeld teherbeesési esélyed! Oldalsávban kérhető ingyenes e-book!


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok:)


Sokáig próbálkoztunk a párommal,hogy végre teherbe essek,de nem sikerült:(
Minden héten vettünk tesztet és negativ lett:D De már olyan betegesen vártuk hogy terhes legyek,hogy egy nap este amikor készültünk az alváshoz,,,,,meg állmodtam,hogy hogyan fogok teherbe esni:Dnem hittem el másnap hogy ez lehetséges de elmondtam a páromnak ,hogy fogjuk most a kis picur ágyát bevetniXDDDDazt állmodtam:hogy én és a párom szeretkezünk ...én elélvezek utánna ahogy ö is megfordultam a fenekem a plafon felé volt a falnak támasztottam a derekamat és úgy nagyobb az esélye hogy a Méhnyakhoz eljusson a himivarselyt utánna elkezdtem köhögni,,,hogy a méhnyak eröltetve megnyiljon és hogy a méhnyakba jusson a himivarselyt....ez után Sikerült nem jött meg a mestruációm és nagyon elkezdtem más lenni ..labilis,,ingerelt,minden percben változott a hangulatom,a melleim is mindig fájtak és görcsöltem,,,utánna egy tömör fehér folyásom jött ez még tart az orvos szerint ez normális:)nem kell aggódnom vettem egy tesztet de nem akartam megcsinálni mert azt gondoltam nem vagyok az csak késik egy kicsit a ciklusomXDde aztán még is megcsináltam és hajnali 3-kor kiderült hogy terhes vagyok pozitiv lett:)ennek mi nagyon örültünk...és nem hittem el hogy az állmok nagyon fontosak és sok mindent relytenek nem hittem benne ...de az állmom segitett hogy terhes legyek......Akinek nem sikerül hogy kismama legyen próbálja ki azt amit leirtam nem bisztos hogy sikerül de nekem ez bevált:))))derék felfelé..az ágyon ha a falnál van és a lábunkat meg tudjuk támasztani utánna köhögjünk egy kicsit eröltetve hogy megnyiljon a méhnyak és a himivar selyt befollyon utánna várjunk még egy jó 8percet és kész is a baba:)egy hét után lehet venni tesztet:))SOK SIKERT MINDEN GYERMEK VÁRÓ KIS MAMÁNAK:)))